Forum MIARKA 1E Strona G│ˇwna MIARKA 1E

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

i my jeste┼Ťmy inni dla ludzi przez pryzmat naszych pociech,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MIARKA 1E Strona G│ˇwna -> REGULAMI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Sta│y bywalec



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 720
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 21:33, 09 Kwi 2014    Temat postu: i my jeste┼Ťmy inni dla ludzi przez pryzmat naszych pociech,

Prowadzimy kursy z fryzjerstwa, kosmetyki, stylizacji i piel─Ögnacji paznokci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam te┼╝ Pani─ů doktor Misiek-Cyrwus, bo robi bardzo starannie, dok┼éadnie i zawsze by┼éam ze wszystkiego, co robi┼éam bardzo zadowolona. s.t.garp masz racje i to jest bardzo wazne dla zwiazku bo kobieta ma inny mechanizm seksualny niz my ZAWSZE facet powinen doprowadzic kobiete do finiszu a potem sam dojsc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Akurat ja oceniam wiek kobiet tylko po twarzy i mozna wygladac na twarzy o wiele lat mlodziej, ale przyznaje jest to rzadki widok.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak jak ja nie wiedzialam nic o jego zonie. [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝esz zje┼Ť─ç dowolne kombinacje t┼éuszczu i bia┼éek pod postaci─ů drobiu, ryb, owoc├│w morza, jajek, mi─Ösa, oraz t┼éuszcze :mas┼éo, oliwa z oliwek, majonez, oleje t┼éoczone na zimno
Witam nie wie kto┼Ť z was mo┼╝e po jakim czasie od resekcji powinno si─Ö zrobi─ç koron─Ö i czy jest to konieczne jako jedyne wyj┼Ťcie by jako┼Ť uratowa─ç ten z─ůb? prosz─Ö o informacje Czy mo┼╝na podczas kuracji uprawia─ç seks w prezerwatywach? Laida super ┼╝e urlop si─Ö uda┼é, wida─ç na zdj─Öciach ┼╝e dziewczynki zadowolone, super fotki, urokliwe miejsce, dziewczynki ┼Ťliczne [link widoczny dla zalogowanych]
aga0211 nieiem jak to wyglada w Gliwicach, ale jezeli bedziesz musia┼éa isc na jakies jodowanie czy cos w tym stylu to napewno Ci wszystko CI wyjasnia wiec sie nie martw na zapas bo to jeszcze gorzej. - jesli poczujecie sie bardzo zmeczone, nie przestawajcie cwiczyc, tylko zmniejszcie obciazenie ale pozostancie w ruchu Mam w┼éosy ┼Ťrednie troch─Ö za rami─Ö i chcia┼éam grzywk─Ö i pasemka takie delikatne (tzn nie takie o szeroko┼Ťci 2 cm tylko cieniutkie). Wejdzie na ┼éatw─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö i wyrwie Wam ca┼éy paznokiec. czesc, poczytajcie sobie o puszystych Amerykanach, o produktach light i o tluszczu. Sprzedano chyba z 200 bilet├│w promocyjnych . Dziewczynki ┼╝ycz─Ö Wam wszystkim samych p┼éodnych dni, a wypowiedzi martyyyyy uwa┼╝am za ┼╝a┼éosne!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry, rzeczywiscie sie pomylilem, ma byc Fraszyńska, ale co nie zmienia faktu ze byla narabana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja byłam na Med Contour.

uwa┼╝am, ┼╝e ona jest przynajmniej naturalna !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym jestem pewien, że w tym wieku lekarz nie zgodziłby się na przeprowadzenie u Ciebie takiej operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
nakladala mi po cieniutkim pasemku szczoteczka do zebow, wyszedl mi piekny kolorek brazowo -rudy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak mi si─Ö wydaje.

ja na zywo widzialam muche i naprawde malutka jest 155cm to gora, w mjm wszyscy tacy niscy i normalnie to wyglada [link widoczny dla zalogowanych] Tik tak - witaj!!
Nie wiem, czy dobrze my┼Ťl─Ö ? A wi─Öc zabieg trwa bardzo kr├│tko. Jeju ale dzi┼Ť b┼é─Ödy robi─Ö Czy umie co┼Ť doradzi─ç ? [link widoczny dla zalogowanych] jones/16849/1024x768/ [link widoczny dla zalogowanych]
bedziesz wygladala jakbys miala zotaczke:/ i to nie tylko moj osad, mam kilka kolezanek ktore juz tego probowaly i nic z tego dobrego nie wyszlo... Ma wszystkie najlepsze spalacze t┼éuszczu oraz odpowiedni─ů dawk─Ö L-karnityny. Sevim, sk─ůd jeste┼Ť, je┼Ťli mo┼╝na wiedzie─ç???Mo┼╝e by┼Ťmy si─Ö spotka┼éy i pogada┼éy w 4 oczy...??Co Ty na to??Pozdrawiam dzieks za u┼Ťwiadomienie, bo m├│j o ma┼éy w┼éos by zosta┼é w chacie... kurcze, wszystkie na jedn─ů ma┼äk─Ö, co w telewizji sie pojawi to juz kazda musi mie─ç. Zagl─ůdajcie dziewczyny i piszcie co u Was Lubie jedne i drugie, na codzien francuskie, na okazje, jakies wyjscie czy impreze - obowiazkowo szpilki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniecznie codziennie suszone owoce (┼Ťliwki,rodzynki,ananas + 1 ┼éyzeczka otr─Öb├│w) noi mi┼ée towarzystwo kt├│re moze zrozumiec i wesprze─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy mog─Ö chodzic na basen kiedy stosuje ten lek??
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö was o pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też nie mam żadnych włosków, tylko taki meszek biały, ale taki jak na całym ciele.
Wszystko zale┼╝y od tradu, ale ok.
To te┼╝ pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
On nie jest najlepszy, jest normalny, jak wy┼╝ej pisa┼éam zupe┼énie przeci─Ötny, widzia┼éam jego prace na zywo, przerosni─Öte poszarpane blizny, i dlatego zrezygnowa┼éam, luzdie zrozumcie ┼╝e nie ma chirurga-boga, ale fakt w polsce jsest ┼Ťcis┼éa czo┼é├│wka Dr, kt├│rzy maj─ů praktyk─Ö zagraniczna, podejmuja si─Ö rekonstrukcji, jednak Broma si─Ö do nich nie zalicza.
hehe dobrze wiedzie─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak ktos chce to prosze bardzo znacie mail. [link widoczny dla zalogowanych] Hej, ja tez si─Ö zaczytuj─Ö az strach .
Moim problemem jest to ze blizna i sie rozesz┼éa ( bo skora by┼éa zszyta do granic mozliwosci) i jest czerwona i brzydka bo to taki zygzak niby moge j─ů zakryc ale z tym tez mi zle bo ta opaska jest ciasna, jak po paru godzinach sciagam j─ů to reka jest mocno czerwona i czasami boli, w domu nosze tak─ů szersz─ů bo jest krotsza a jak wychodze to t─ů d┼éuzsz─ů, staram sie w niej nie zginac za bardzo reki bo jest jeszcze gorzej, a nigdzie nie moge dostac takiej opaski idealnej na swoj─ů reke bo to bedzie gdzies z 25 cm d┼éugosci a takich nie szyj─ů, no chyba ze gdzies w ┼üodzi ale tam nie pojade bo rodzice uwazaja ze przesadzam. moge miec 20,30,40,60 a mam 140 35,5l. zarobki to w wi─Ökszo┼Ťci po┼éowa ┼Ťredniej krajowej Dzi─Öki dr ┼Üwidrakowi mam slicznego zdrowego synka.Po┼Ťwi─Öci┼é nam sw├│j czas i do┼Ťwiadczenie,obj─ů┼é najlepsz─ů opiek─ů Polecam wizyt─Ö u Pana dra wszystkim tym,kt├│rzy stracili nadziej─Ö ┼╝e mog─ů mie─ç zdrowe dziecko.Ja uwierzy┼éam i dzi┼Ť jestem bardzo szcz─Ö┼Ťliwa.Dzi─Ökuje Panu doktorze [link widoczny dla zalogowanych]
Ale nawet gdyby wyrazil zgode to nie wiem czy chcieliby mi cos takiego wykonac biorac pod uwage to ze reka sie nie zagoi┼éa. Dzis 4 dzien i 3 kg mniej mam.Dobrze sie czuje tylko lekko mi glod dokucza. A po co komu┼Ť p┼éaci─ç??? A co dokladnie masz na mysli mowiac rozkrecony aparat? [link widoczny dla zalogowanych] podnie_sztruksowe_dziewczece_18_23_m_ce.html wi─Öc si─Ö op┼éaca, polecam ten gabinet daje adreswww.cosmeticline.com.pl Jestem bardzo wra┼╝liwa na takie zabiegi :-/ bleeeee nie patrzy┼éam jak mi usuwali ale nas┼éucha┼éam si─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam serdeczenie wszystkich!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy ciwczyc na siłowni bo jej ciało jest UMIESNIONE a nie WYCHUDZONE!!
[link widoczny dla zalogowanych]
do tego jeszcze zabaweczka.
Widze, ze nie jestem sama.
To nie jest ta piosenka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
podnosz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]

Chocia┼╝ z drugiej strony technicznie mog┼éoby to by─ç ca┼ékiem mo┼╝liwe. [link widoczny dla zalogowanych] Czy nie niepokoi Was to dziewczyny,┼╝e je┼╝eli tylko cokolwiek zacznie w waszych zwi─ůzkach trzeszcze─ç (odpuka─ç oczywi┼Ťcie) to w razie wyjazdu z m─Ö┼╝em i dzie─çmi do Turcji m─ůz mo┼╝e zatrzyma─ç dzieci przy sobie?
Ja tez przez to przeszlam, ale z bulimi wpadlam w anoreksje. Scoiattolo, witaj! Gabriel czy Berendowicz? To tylko rok, a jak m├│wi─ů- nie da si─Ö by─ç dobr─ů po┼éo┼╝n─ů je┼Ťli si─Ö tego nie kocha. Warto pojechac i zobaczyc. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zacze┼éam wlasnie dzi┼Ť te ─çwiczenia i brzuch mnie generalnie nie boli ale ten kark.. do zrobi┼éam sobie dzisiaj z fryzjer├│w polecam Krzysia, by┼é na Chmielnej, teraz jest na si├│dmym pi─Ötrze Warszawskiego Centrum Finansowego jak wyzej - i cwicze juz 18 dzien! zastosowalam podana tu przez kogos metode, mianowicie miedzy dzikie mieso i paznokiec wlozylam waski pasek zrolowanej waty. no wlasnie, ja mam takie same pytania odnosnie operacji jak poprzedniczka, ja nie mam miesniakow, ale moja mama ma jednego, tylko, ze z niej uparciuch straszny i nie chce ich zoperowac! Kogo chcieliby┼Ťcie widzie─ç (prosz─Ö bez tekst├│w typu Giertych, Beger itp.):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MIARKA 1E Strona G│ˇwna -> REGULAMI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin